Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Η ενίσχυση ξεκινά από την άμυνα!

Παίκτες της ομάδας μας είναι και επίσημα οι Ανδρέας Παπακωνσταντίνου και Γιάννης Μανετάκης, οι οποίοι αποτελούν τις δύο πρώτες μεταγραφικές κινήσεις του ΑΟΑΔ.

Ο 32άχρονος Παπακωνσταντινου που αποκτήθηκε απο τον ΑΟ Κρόνος Αιγάλεω αγωνίζεται ως αριστερός και κεντρικός μπακ και αποτελεί προσωπική επιλογή του Δημήτρη Κατσάνου, τεχνικού της ομάδας μας.

Ο Γιάννης Μανετάκης, ο οποίος και στο παρελθόν έχει αγωνιστεί με τα χρώματα του Αγίου Δημητρίυ επιστρέφει στην ομάδα μας. Αγωνίζεται στη θέση του δεξιού αμυντικού και είναι 25 ετών, έχοντας αγωνιστεί σε Πανφαληρικό και Νέοι Δραπετσώνας (η τελευταία του ομάδα).


Παπακωνσταντίνου: "Ψηλά με τον ΑΟ Αγίου Δημητρίου"

Χαίρομαι αρκετά που βρίσκομαι στην μεγάλη οικογένεια του Αγίου Δημητρίου. Προέρχομαι από μια ομάδα στην οποία βρισκόμουν σχεδόν 10 χρόνια και ήθελα μια αλλαγή στην καριέρα μου.
Οι πρώτες εντυπώσεις που έχω δει τόσο από τη νέα διοίκηση της ομάδας αλλά και από την τεχνική ηγεσία είναι άριστες.
Θα δώσω το καλύτερό μου εαυτό για να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη σε όλους όσους πίστεψαν σε εμένα.
 
Τόσο η διοίκηση όσο και ο προπονητής έχουν απίστευτη όρεξη και εύχομαι ολόψυχα να πετύχουν και να δούνε την ομάδα ψηλά, εκεί που οραματίζονται.
 
 
Μανετάκης: "Χαρούμενος για την επιστροφή μου στην ομάδα που αγαπώ και με ανέδειξε"

Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα που αγαπώ και με ανέδειξε.

Θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω στην επίτευξη των στόχων του Αγίου Δημητρίου, ευχαριστώντας έτσι για την εμπιστοσύνη τους τον πρόεδρο της ομάδας, Γιάννη Τζανίνη και τον γενικό γραμματέα Γιώργο Τσιριγώτη, που από την πρώτη στιγμή έδειξαν πόσο με ήθελαν.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου